Справка за състояние по сметки:
наличност, блокировки, движения по сметката
Нареждате вътрешнобанкови и междубанкови платежни операции в лева
Информация за извършените преводи по дебитни и кредитни карти и заявяване на нова дебитна карта, без посещение на офис
Бързо и лесно заплащате комунални задължения и застраховки
Извършвате вътрешнобанкова покупко-продажба и преводи във валута
Актуални новини и промоции
Местоположение на офиси и банкомати
Вашите задължения към мобилни оператори, вода, ток, парно и др. може да видите и заплатите в меню „Услуги“ – „Задължения“. Тук са изброени всички настоящи задължения, които имате. Маркирате задълженията, които желаете да платите и потвърждавате. След това избирате сметката, от която ще платите и потвърждавате.
Минимални изисквания за мобилното устройство:
За подробно описание на функционалностите на мобилното приложение, може да се запознаете с Ръководството за Allianz M-Bank.
1. Влезте в своя профил в интернет банкирането на Алианц Банк.
2. Регистрирайте мобилно устройство в меню „Настройки” „Регистрация за Мобилно Банкиране”.
3. Изберете име на устройството
4. Запомнете генерирания еднократен четирицифрен код, необходим при първото влизане в Allianz M-Bank.
1. Въведете потребителско име и парола, които ползвате за влизане в интернет банкирането.
2. Въведете четирицифрения код от регистрацията
3. В случай че ползвате токен устройство за идентификация в интернет банкирането, имате възможност да го използвате при вход и в мобилното приложение с въвеждане на еднократен код.
Всяко следващо влизане в приложението ще става само с потребителско име и парола (и с токен).
Тел.: 0800 13 0 14
Всеки работен ден от 08:00 до 20:00 ч. за общобанкови въпроси
24/7 за блокиране на дебитни и кредитни карти, както и съдействие за интернет и мобилно банкиране
Имейл: support@bank.allianz.bg